Grundejerforeningen rådede indtil efteråret 2024 over et stort, men efterhånden gammelt, slidt og mindre præsentabelt telt, som blev anskaffet tilbage i 2008 og som nu er blevet kasseret. Teltet blev benyttet til vejfester og gennem årene også udlånt til medlemmer til private arrangementer for et mindre gebyr.
Bestyrelsen besluttede i efteråret 2023 at tage teltet ud af låne/lejeordningen til private arrangementer, så der ikke kunne opstå kedelige situationer, hvor teltet ikke ville kunne leve op til at være den forventede gode ramme om et festligt familiearrangement.
Denne beslutning blev stadfæstet på generalforsamlingen 2024 med godkendelse af formandens beretning, hvorunder teltets tilstand og situation blev omtalt. Som nævnt i indledningen er teltet nu kasseret.
Eventuelt nyt telt bestyret af teltlaug
Under beretningen blev tillige fremført at bestyrelsen ville stille sig positivt i forhold til at anskaffe et nyt telt, som bringes i forslag fra medlemmer - i givet fald til behandling på en efterfølgende generalforsamling med et konkret forslag og beløbsramme - men under den forudsætning at der samtidigt nedsættes et teltlaug, som organiserer indkøb, forsvarlig opbevaring af teltet (indendørs, opvarmet), foretager eftersyn af teltets tilstand i forbindelse med brug, forestår udlån/leje af teltet og vedligehold/reparationer af teltet indenfor aftalt budget med bestyrelsen.
(Redigeret 23-11-2024)