YouSee kabel TV

Grundejerforeningen har en aftale med YouSee om levering af grundpakken til alle grundejere, som er medlem af Grundejerforeningen Møllemosen, til en samlet fordelagtig pris. Denne omkostning indgår i grundejerforeningens budget og dækkes af det årlige kontingent til grundejerforeningen.

 

Opdatering af aftalen med YouSee

Vores aftale er blevet opdateret i januar 2017. Der er nu flere rabatter knyttet til aftalen, herunder på den nye YouSee TV-boks (så prisen pt. er 30 kr/måned)  samt mindre rabatter på de to tillægspakker og på internetforbindelse via TV-kablet. 

Aftalen med YouSee regulerer også det forhold, hvis man som grundejer ikke længere ønsker at modtage TV-signalet via kabelnettet. Henvendelse i denne forbindelse skal ske til grundejerforeningen ved formanden, hvorefter grundejerforeningen kontakter YouSee. Ønsker man senere igen at tilslutte sig TV-signalet koster det et gebyr fra YouSee's side. Et abonnement på en internetforbindelse gennem kabelnettet berøres ikke af en opsigelse af TV-signalet.

 

Mere information om YouSee
Ønsker man mere information om mulighed for at modtage flere kanaler, henvises der til YouSee og deres hjemmeside, hvor man kan tilkøbe Mellempakken, Fuldpakken, pakker med valgfrie TV-kanaler, gratis stueantenne til radiokanaler mm.

Kanalnøgler, hjælp til opsætning af digital tuner, drift status og andet relevant information findes på Yousee's hjemmeside under Hjælp og support -> TV

 

Fejlmelding
Al fejlmelding skal rettes til YouSee kundeservice på telefon 70 70 40 40 i deres åbningstid (mandag-fredag: 8.00-20.00. Weekend og helligdage: 10.00-20.00). Via vores kontakt hos YouSee er det blevet indskærpet hos kundeafdelingerne i YouSee at de skal tage imod fejlmeldingen fra den enkelte grundejer - det skal ikke gå gennem grundejerforeningen. 

 

Inden man retter henvendelse til YouSee, kan det være en god idé at forhøre sig hos naboer for at høre om de oplever samme fejl. Det kan være med til at afgøre om det er ens eget kabel/forstærkere, der er fejl på, eller om det er kabelnettet. Fejlretningstiden oplyses ved fejlmelding. YouSee oplyser at eventuel fejlretning hos den enkelte grundejer efter første stikdåse udføres efter aftale og efter regning. 

 

Herudover henvises til YouSee's hjemmeside.

 

Kvalitet af kabler
Antenne- og mellemkabler kan fås i meget varierende kvalitet, og det er ikke altid, at der er en direkte sammenhæng mellem pris og kvalitet. Er du uheldig at have nogle dårlige kabler, kan du f.eks. risikere, at signaler fra mobiltelefoner og trådløse netværk forstyrrer dit tv-signal.

 

Se efter "YouSee ready" logoet, når du køber antennekabler, mellemkabler og antenneforstærkere.